Россия

Россия
Моя фазенда

четверг, 28 августа 2014 г.

В Росії через соцмережі назріває бунт проти війни в Україні

четвер 28 серпня, 2014, 05:38

Мережею ширяться заклики сьогодны о 9-й ранку вийти на Манєжну площу і вимагати припинення вторгнення російських військ на Донбас.

Про це повідомляє ТСН.

«Я росіянин, не бидло і не вбивця. І не окупант. Мені соромно, що Путін – мій президент. О 9-й я йду на Манєжку проти війни», – пише користувач Twitter Dmitry Monakhov. Цей запис ретвітнули 1600 користувачів. Подібні заклики поширюють і інші юзери Twitter.

Також користувачі «ВКонтакте» щохвилини пишуть про те, що збираються вийти на акцію протесту.

Також багато росіян поширюють повідомлення з хештегом #RussiaInvadedUkraine із закликами припинити вторгнення в Україну.

Відомі українці теж закликають росіян вийти на акцію протесту. Зокрема, про це пише журналіст Мустафа Найєм, який зібрав Євромайдан у Києві. Нагадаємо, українські користувачі Твітера вивели хештег #RussiaInvadedUkraine в світові тренди соцмережі.

http://zik.ua/ua/news/2014/08/28/v_rosii_cherez_sotsmerezhi_nazrivaie_bunt_proty_viyny_v_ukraini_518345

Комментариев нет:

Отправить комментарий